12 maj 2007

Längtan och bloggpaus

Tänker att det blir nog ungefär så här. Nästa vecka alltså. När vi åker till Samos..... Yyyyippppiiiieee! *dansar runt och svänger frenetiskt med höfterna*. Bilden ovan är från vår semester i Tolon i Grekland i fjol där vi hade denna fantastiska utsikt från vår hotellbalkong.

Alltså - vi åker på semester till Grekland. Gissa om tajmingen är heelt rätt. Japp! Har varit mycket på jobbet, skinnet är så blekt att det lyser ljusblått, behov av att ladda batterier och en hel vecka bara jag och maken. Det ska bli såå härligt!

Hoppas förstås att hitta några nya blomskott till min stora ta-pelargonskott-med-hem-från-semestern-samligen :-)

Ha en skön vecka alla Bloggare!

30 kommentarer:

Anonym sa...

Bara lite lätt avundsjuk på dig. Mina ben behöver också färg. Tack och lov för dove. :-)

Dubbelörn sa...

Rapport fr Grekland:
Sonen kommer hem ikväll efter 7 dagar i Aten. Det är varmt, ca +30, havet är salt o varmt.*ler*

Ha en skön semester!!
En ruggig morgon som denna så får jag nog medge att blir en aning avis...

Kramar

LantlivsAnette sa...

Åhh,så härligt..jag förstår att du längtar.Lite avis blir man allt..Kram Anette

Anonym sa...

Åhhh, vad härligt! Ha en underbar semestervecka! :D

Anonym sa...

Åhh så härligt att åka till Grekland! Jag har ju precis varit utomlands men skulle inte säga nej till lite grekisk sol! Ha en riktigt fin resa! :)

Husbilsresan sa...

Nää, vad jag blir avundsjuk!!!
Jag vill också åka till Grekland...älskar det landet!!!
Ha en underbar vecka.Ta det lugnt i solen!
Vi ses!Kram!

Poppins sa...

Ha det gott! Bilden från förra året var ju ljuvlig!

Anonym sa...

Å så härligt med en utlandsresa till vackra Grekland. Jag hoppas att ni får det underbart trevlig där !

Kram Kram
Carina

Anonym sa...

Lyllo dig!

♥ Pia... sa...

suck...vill dit jag med...kan jag få följa med...snälla...PIA

Anonym sa...

Åååh vad underbart ni kommer att få det... jag blir så avis!!! Trevlig resa :)

Anonym sa...

Men vad underbart det låter!! Sol semester!! :) Blir riktigt avis på er!!
kramkram

LISEN sa...

Åh, så fint ni hade förra året. Hoppas ni får det lika bra i år. Ljusblått skinn var bra! Mitt är mera ljusgrågrönt...Vi ska också på vift...inte till värme och osl direkt, men kul ändå. Vi åker tll Skottland. Ha det toppen!!

Anna sa...

Härligt! Hoppas ni får en riktig toppenvecka!

Sköt om er!

Anonym sa...

Vad härligt...Ha en underbar vecka!!
Tina !

Anonym sa...

Trevlig resa! Sola lite åt mig också*ler*.
Du får ta många bilder så att vi får njuta lite vi andra också....

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så underbart!! Gissa om jag är avis, jag har också ljusblått skinn ; )
Den bilden var ju bara helt fantastisk!! Å vad jag längtar utomlands nu... fina bilder du hade från din trädgård i inlägget under med!
Ha en helt underbar resa & semster önskar Mari.

Mia sa...

Oi oi, så utrolig herlig det hørtes ut da... Sååå deilig det må være å reise bort akkurat nå, når det er så surt og kald og egentlig ikke noe ordentlig "mai du skjønne milde..." (som vi gjerne vil ha...) Hellas og Samos er bare herlig, har vært på Samos en gang, og skulle gjerne reist dit igjen...

Mia sa...

Oooops, glemte selvfølgelig å ønske deg god tur og deilig ferie! Men nå har jeg gjort det...

Lotta sa...

Åh vad det ser mysigt ut! Ha en underbar semester!

Kram Lotta

Anonym sa...

Åh, så underbart att åka till Grekland! Helt rätt i det här kalla, regniga "vårvädret"!...Vilken fin banner du gjort! :)

Anonym sa...

Underbart, hoppas ni får det superhärligt med toppenväder!

Birgittas minnen sa...

Vilken trevlig och mysig blogg du har, kommer inte ihåg om jag varit inne och kikat förut, men tror nästan det. Fina bilder. Jag önskar dej en jätteskön semester, nu när det blåser och regnar här i Dalarna.

Anonym sa...

Mmm det låter inte helt fel! Hade gärna åkt iväg jag med!

Anonym sa...

Ha en skön semester!!

Eva Agnes sa...

Trevlig resa och semester.
Kram Eva Agnes

Lella sa...

Ha en underbar semester!
Maken och jag förlovade oss på Samos så jag har mycket trevliga minnen därifrån ;o)
Tjing!

Warglycke sa...

När du kommer hem brun och fin så kan du ta ställning till om du vill ha en Emperor Nicholas... den pelargonen är färdig att flytta hemifrån.

maila mig nina-bazar@johangarden.se

Anonym sa...

Hoppas du haft det alldeles fantastiskt underbart... minns mina egna resor dit...*drömmer mig bort*

Anonym sa...

Visst ja...går hela tiden in hit och så blir jag påmind om att du är ju på lyxsemester! Va härligt! :)