19 nov. 2006

Söndag

Idag har jag krattat löv!! Trots att det är mitten av november... När snön kom för två veckor sen hade nästan inga löv fallit från äppelträden och nu när snön försvunnit igen börjar löven falla.


Jag har sågat till en gammal, bred golvbräda som jag gjort en vägghylla av. Jag hade tidigare två hyllor som var kortare men i senaste ommöbleringen flyttade jag hyllorna och den ena blev för kort. Som tur var fanns det fler gamla, breda golvbrädor i förrådet och idag har jag (med lite hjälp av maken) fixat till ett nytt hyllplan. Nöjd!

Passade på att titta till pelargonerna som vilar i förrådet. Trots mörker och mycket lite vatten blommar dom! Fantastiska växter
!


Fler fantastiska växter som trots att vädret varit både kallt och blött står sig fint vid entren!



Ytterligare något att glädja sig åt när mörkret faller på :-)

Inga kommentarer: