23 nov. 2008

Den rostar...

Kommer ni ihåg snöbärskransen som jag gjorde för en månad sedan? Jag hängde ju upp den och där hänger den ännu. Den ser onekligen lite annorlunda ut nu mot när den var ny, men den är fortfarande ganska fin. Ser nästan ut som att den börjat rosta.

Och vet ni vad? Jag har fått en utmärkelse av Mitt skärgårdsliv! Tack, tack kära du! Jag blir jätteglad :-)

Det finns lite regler kring utmärkelsen, bl a att man skall skicka den vidare till 7 andra bloggare. Jag kaaaaan inte välja. Jag tror inte ens att jag kan välja ut 27. Jag läser så många fler och jag tycker ju att alla jag läser är bra - så jag bryter lite mot reglerna *oops* och skickar utmärkelsen rakt ut i cyberspace till alla glada bloggare men passar på att återigen tacka Mitt skärgårdsliv som iallafall har ryggrad nog att välja några - trots att även hon hade svårt att välja :-)





8 kommentarer:

Veronica sa...

Så läcker din "rostiga" krans ser ut. Ja, den har verkligen förändrats!!

kram veronica

Mia sa...

Ja det har hänt grejer med kransen men den ser fortfarande fin ut trots färgskiftet. :)

Kram Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Så härlig kransen har blivit. Grattis til utmärkelsen. Visst är det svårt att välja.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Bruno och Mig sa...

Kransen är jättefin. Underbart att åldras med värdighet! Vem vill inte det?

Grattis till utmärkelsen! Swn är du värd många gånger om.

Kram L

Dalatorpet sa...

Den blir om möjligt ännu snyggare så tycker jag :-)

Nettan sa...

Grattis till utmärkelsen och tack för din gulliga kommentar hos mig! Kransen ser ju jätteläcker ut, speciellt ihop med det rostiga ägget!
Kram Nettan

Målargården sa...

Nu var det länge sedan jag kommenterade men tiden har inte funnits pg lite andra saker men som vanlig jättehärliga bilder och visst blir man lite sugen på att prova på alla pigmenten när man väl sett ett. Jag är ju blå-människa så min blick dras direkt till den blå burken. Ha en mysig vecka/ Eva-Mari

Moa sa...

Grattis till utmärkelsen.. jag gillar din krans fast den falnat sen den var ny.. gjorde också en för ett tag sedan men med thujakvistar i så den är grön fortfarande.. men så limmade jag på kottar också.. och de har lossnat.. en efter en.. *suck* ja man lär av misstagen att allt måste vara riktigt torrt innan man limmar med limpistol.. ha det gott Monica