25 feb. 2009

Ljuset återvänder

Visst är det uuunderbart. Ljuset återvänder. Jag som jobbar dagtid och åker till jobbet ungefär samma tid varje dag märker verkligen skillnad på ljuset. Häärligt!

I helgen som gick gjorde jag något jäätteroligt må ni tro. Jag fick den stora äran att fotografera ett brudpar. Å va roligt! Dom är sååå fina. Och jag måste säga att mer lättregisserade och lättfotogaferade personer har jag sällan skådat. Och suuperfina! Jag skall kolla om jag kan få publicera några foton så får ni se :-)

Häftig onsdag på er allihopa!




4 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt att få komma iväg på semester. ja man märker verkligen skillnad på att det blir ljusare.

Kramar Ullis

Betty sa...

Vilket läckert kollage du satt ihop ! Ja du nu är snart våren här o till helgen ska det bli varmt o sol här hos oss.
Kram Betty !

Toini sa...

Det är ju så skönt med att det börjar bli ljust här, man mår ju så mycket bättre. Solen är uppe nu när jag åker till jobbet och stannar uppe ända tills 18 på kvällen, känns skönt.

Hoppas ni har det bra, några tankar än på maraton? 15 Aug!

Kram till båda

Husbilsresan sa...

Ja,visst är det skönt att ljuset återvänder igen....och om bara all snö kunde försvinna också så vi får vår....
Vad det skulle vara roligt att få se bilderna på brudparet....hoppas =)
Ha en skön helg!
Kram/Gunn