13 apr. 2009

Senfärdig...?

Jo, det känns lite så. Att jag är senfärdiga alltså. Nu är ju påsken över och här kommer mitt inlägg med fjädrar och allt :-)

Men, vadå? Vi har varit lediga & bortresta och då inkluderade det även bloggandet. Fotograferat har jag däremot gjort så här finns lite bildbevis på vår påskhelg i fjälltrakterna. Däär fanns det mycket snö vill jag lova. Extra fiffigt att komma hem och se att det inte är många kubikcentimeter med snö kvar på ägorna.

Hoppas ni alla haft en riktigt skön påskhelg och att ni äggat upp er ordentligt!





8 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Fina bilder du visar, det känns så avlägset med snö nu när man kan ligga i skogen och kräla bland vitsippor och spindlar.
Hoppas att du får en bra vecka
Kram

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Inte gör det något att påsken är över, när du visar så vackra bilder. Blev stormförtjust i den med kaffekannan. Jättefin bildsvit!

Härligt att fira påsk i fjällen. Det har jag också alltid gjort när jag var liten tjej.

Jo visst har jag ätit upp mig. Ser ut som om jag får bada i vassen denna sommar med...hihi...

Ha en skön vecka
Kramar L

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara bilder. Tänk att det kan skilja så mycket på snön på bara några mil.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Målargården sa...

Jahapp, ser att vi tillbrinat påsken på ungefär samma breddgrad. Mycket snö även hos er! Underbart...eller visst?
Nu återstår att städa hemma efter snön, som vi redan börjat med....../ Kram Eva-Mari

Skatan sa...

Jamen du - det är inte så tokigt ;-) Jag kom aldrig till fjädrarna...jag pausade och pausade till dess att påsken, äggen och fjädrarna var förbi :)

Ha en fin kväll.

Anna Skata

Unknown sa...

Så otroligt vackra bilder du har tagit, även här är det massor av snö...ha det gott/

Randi sa...

Vilka vackra vinterbilder - har inte haft möjlighet att fota en enda bild med vit snö i år. Får njuta av andras istället.

marianaskeramik sa...

underbara bilder du bjuder på (som vanligt) hur har du lyckats fota fjärilen?har du slagit ihjält den först? hihi
hoppas att din helg blr bra
marianaskeramik