19 dec. 2010

Vintrigt


Jomen så är det. Vintrigt. Kallt som attan och massor med snö. Idag har vi skottat fyra gånger tror jag :-) Faktum är att nu när jag har så mycket att göra på jobbet och är bortrest mest hela tiden, tycker jag att en så banal sak som att skotta snö är rena rama terapin. Visst, visst. Det kan tyckas najs att bo på fina hotellet och käka ute hela tiden. Men man får lätt en överdos av det där. Jag mår bäst hemma :-) Tur att tjänsteresandet är övergående och att jag har ett roligt jobb. Så idag har jag laddat batterierna rejält - både löptur och snöskottning. Å imorrn bär det av mot hufvudstaden igen. Men nu är det snart jul!!!

Ha det så bra där ute kära cybervänner!

3 kommentarer:

Marie sa...

Jag håller med dig, jag trivs också bäst hemma! God jul till dig! kram

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det så att det är skönast att vara hemma.
Önskar dig en riktigt ♥GOD JUL♥!
Kram Ullis

marianaskeramik sa...

jajjemen nu får man några dagar hemma.....skööönt
önskar dig ett gott nytt år
marianaskeramik