23 okt. 2011

Att springa eller att inte springa


Jag visste det. Redan när jag låg kvar i sängen i morse. Lite så där lagomt trött efter en härlig 7-rätters middag igår kväll med tillhörande, utvalda drycker. Att jag skulle tycka att det skulle vara såå skönt att sticka ut och springa. Jag hade ju ingen lust idag. Att springa. Men jag tog mig i kragen och drog iväg. Det var fantastiskt fint ute. 8 grader varmt och vindstilla. Och det blev precis som jag visste. En alldeles underbar löpvända med efterföljande god frukost-lunch när jag kom hem igen :-)


Nu ska jag gå ut och vara lite kreativ i min keramikholk. Krukorna med ett hjärta på kanten blir nog bra som hyacintkrukor, tänker jag mig.


Och hängande skålen har jag tänkt att fylla med mossa. Vi får se vad jag hittar på att göra med keramiken idag. Men julen är ju på ingående, så kanske nå't som är lite juligt...

Ha en fortsatt skön söndag.



4 kommentarer:

LL sa...

Säljer du hjärtkrukor?

Marie sa...

Vad kul att kunna göra en massa fint i keramik helt själv! Du är duktig! :)

Lime sa...

LL - jag kan absolut tänka mig att sälja. Men har inte så många ännu :-)

L8 sa...

Vilken fin hängskål med dalahäst!!! Me like! Kan tro att du njöt på söndagen =)