18 juni 2007

Grått


Ja, det har sannerligen blivit snålt med bloggandet på sista tiden... :-/ Sommaren blir lågsäsong - i bloggvärlden alltså. Men för att hänga med hos alla er bloggkompisar gör jag naturligtvis räder bland era bloggar med jämna mellanrum.
Har funderat lite vad jag ska fylla min blogg med så här i lågsäsongstider och har kommmit på att jag ska ha tema färg. Å det börjar idag, med... Grått! som sannerligen inte tillhör mina favoritfärger. Men när jag letade bland mina foton hittade jag massor med snyggt grått. Så - det här är del 1 i mitt sommartema "Färg".


Ha en riktigt skön vecka alla bloggisar och vi ses och hörs - om än lite glesare :-)

9 kommentarer:

Milly sa...

Bloggen behöver ju oxå få lite semester ibland :) Kul med färgtema. Grått hör till mina favoritfärger, och betongen är ett av mina favvomaterial. Fint collage! Ha en bra dag!

Anonym sa...

Underbara bilder i grått :)

Anonym sa...

Oja, det var verkligen vackert grått tema!

Maria sa...

Fina bilder i grått. Ska göra detta med att ha en färg som tema någongång..men jag är alldeles ny i bloggvärlden så just nu känns det som om jag har hur mycket som helst att skriva om. Välkommen till mig!
http://jagblommar.blogspot.com
//Maria

Poppins sa...

Oh, så läckert det var. Grått är väl inte min favoritfärg heller men så här var det ju helt underbart! Och så är det snyggt att kombinera med olika färger.
Ha det bra! Kram

Hem och Lycka sa...

och sen ska man ju absolut inte säga att grått är trist, oerhört snyggt!

Anonym sa...

Jag är mycket svag för grått, speciellt zink och betong, men ditt klot var också mycket vackert. Är det ditt? I så fall var har du hittat det? Kram, kram

Anonym sa...

Oj, det här inlägget hade jag missat! Va fina bilder! :)

Anonym sa...

Så vackert Du fångat in det grå!