8 dec. 2007

Julpyssel



En låång skön lördag med julpyssel hela dagen. Finfint :-) Tänk att man är så lättroad *haha* Idag har jag frossat i kulor, mossa, ljus och hyacinter. Men när jag surfar runt hos er andra inser jag att jag är lååång ifrån ensam om att "gilla läget".

Imorrn blir det nog nå´t besök på någon av Julmarknaderna i närområden. Ska försöka komma ihåg att ta med kameran, där måste finnas massor att föreviga.

Och all den härliga snön vi fick förra veckan.... den har r e g n a t bort. Herregud, ösregn i början av december. Ja, ja - det är väl bara att gilla läget och det har väl hänt förr.

Ha en riktigt skön lördagskväll!

8 kommentarer:

Karin sa...

Ja visst är det mysigt med pyssel! Och finfint blir det. Ha en mysig söndag. Kram Karin

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Så fint du gjort.Har du målat den prickiga själv?...självklart har du det...dum fråga...hihi...
Ha en mysig 2a advent
Kram Pernilla

pudelflicka sa...

Hej , hittade din blogg genom Randis blogg, Tycker du också gör en härlig och positiv blogg.
Ha en skön 2:advent !
Hedvig

Anonym sa...

Underbara bilder, vad fint du pysslat! Om jag ändå hade det lugnet just nu och kunna sitta och göra sånt!
Önskar dig en riktigt mysig 2a advent!
kramen!

Husbilsresan sa...

Mysigt med en pyssellördag...och mycket fint blev det=)
Jag funderar på att besöka julmarknaden vid Falu gruva idag...vi kanske ses.

Ha en skön 2:a advent.Kram!

Vårt lilla hem sa...

Åh så fint du har det och vilka vackra bilder du visar!!
Visst är det underbart att pyssla och dona!

Tack för din gulliga kommentar på min sida, roligt att du tittar in! :)

Jag lägger dig bland min länkar, hoppas det är okej?!

Önskar dig en rikigt mysig andra advent!

kram, Jenny

Anonym sa...

Oj, det där var riktigt, riktigt fina arrangemang!

Hem och Lycka sa...

Supersnyggt! kram