4 feb. 2008

Fortfarande morgonpigg :-)

Jojomensan! Jag är fortfarande lite morgonpigg. Känns h e l t OK. Trots två veckors semester på stranden, hade jag hela tiden inredningsradarn påkopplad. Kolla bara de supersnygga handfaten jag fångade på en av hotelltoaletterna. Visst är dom fantastiska. Det var bara att langa fram kameran och fota :-)

Jag plågar er med ytterligare några semesterbilder. Fler har frågat vart vi varit och någon har gissat rätt. Vi har varit i Thailand. En vecka på ön Koh Kho Khao och en vecka i helmysiga Nai Harn på Phukets sydspets.

... och från det ena extrema (30 graders värme dagarna i ända) till det andra (flera dm snö på bara några dagar). Jo, jag tackar jag!

17 kommentarer:

Smultronstället sa...

ÅÅ vad härliga bilder...
Det känns helt overkligt att det kan se ut så där.
Vi ska åka efter skolavslutningen till Kroatien, härligt men det känns som det hade varit bättre just nu när man känner sig så blek å trist..

Härliga veckor du har haft iaf:)

Ha en bra vecka i vinterlandet!

Kramkram M

Thyrasgård sa...

hej
kul inlägg! Hej
alltid lika roligt att läsa din fina Blogg! Ville bara tala om att jag också tänkt bli flitigare med Bloggandet och berätta mera storys och visa fler bilder från det stolliga livet med Countrystyle på Thyrasgård. Har därför flyttat över alla mina 3 Bloggar till thyrasgard.blogspot.com. Här finns mycket inredningsbilder och massor med läsning! Lantstil.blogspot.com uppdateras därför inte from nu.
Kram från Kicki

Randi sa...

Wow - vilka härliga bilder. Du har verkligen fångat läckra inredningar!
Kram Randi

pudelflicka sa...

Ännu flera härliga bilder från resan.
Vilka fantastiska handfat !
Önskar dig en skön dag från ett grått och trist Stockholm.
Hedvig

Karin sa...

Vilken härlig semester ni verkar ha gjort! Underbart att vi får följa med på ett hörn också. :) Jag har aldrig besökt Thailand men längtan efter värme och sol är stor nu. Ha en härlig tisdag! Kram Karin

Tina sa...

Mig plågar du inte med dessa bilder... :-) Ser helt underbart ut. Vi åker i juni till Koh Samui och jag älskar dina inspirationsbilder... Kram Tina

Anonym sa...

Välkommen hem!

Anonym sa...

Jag håller med dig - det var nog de läckraste handfaten jag sett. :)

Anonym sa...

Det går jättebra, plåga oss mera!!
Handfaten hade jag nog skruvat bort och stoppat ner i handväskan på vägen ut! haha
kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men hallå där, är du tillbaka! Roligt att se dig igen och dina fina inlägg!! Jag förstår det måste vara kontraster att komma hem till snö och kyla.. Vilka fantastiskt vackra bilder du har fotat! Vackra detaljer, med känsla! Jätetkul att få se och ja, vilka otroligt fina handfat!! Mari.

Anonym sa...

Utrolig lekre vasker!! Og så mye nydelige bilder! Fint å kunne reise litt i bildene dine! Ser såååå deilig ut! :-)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

jo jag tackar...det var riktiga handfat det...ojojoj!!1fantastiska!!

Kram Pernilla

Mia sa...

Herlige feriebilder, jeg blir rett og slett bittelite grann misunnelig på det som ser ut til å ha vært en alldeles fantastisk ferie! Sikkert litt av en overgang å komme hjem til vinter og kulde etter to slike deilige uker.

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Ooo va ljuvligt det ser ut!! Bilderna är jättefina!

Kram B

Karin Krut sa...

shit va avis jag är!! ;) När jag ser bilderna kan jag känna dom 30 graderna. Jag har någon sorts kroppsminne av det härliga klimatet, jag längtar verkligen tillbaka dit :)
Välkommen hem till Svedala
Ha en skön helg
Kram Karin

NICOLINAS BONING sa...

Tack för att du frestas på så härliga bilder i vintervädret:-)
Ha en fortsatt skön helg/Birgitta

Anonym sa...

hej

Piteå här...underbar blogg och ljuvliga bilder /Tack för titten
Mvh Bittan
aspetorp.webblogg.se