9 feb. 2008

Utrustningen kompletterad

Kommer ni ihåg den fina, röda kvasten jag köpte i julas? Den som jag ska ha till Påsk när det är dax för flygturen till Blåkulla?

Nu har jag kompletterat utrustningen med en snygg hatt :-) Kolla här bara....




Tänk va snygg jag ska bli när det är dax för flygturen.

Se här... utrustningen är komplett! *hahahaha*


Lina är nog lika förtjust i den här fina kungakronan som jag och undrar om jag har några tips på vart hon kan hitta en. Jag köpte den på en inredningsaffär som heter Idea strax söder om Borlänge, i Romme, i somras. Kanske någon av er där ute i cyberspace vet vart man kan hitta en?


10 kommentarer:

Randi sa...

Hi,hi ... är du redan startklar?
Får nog se över min reseutstyrsel, så man innan missar den resan ...*fniss*
Ja, nu handlar ju allt om "styling", så man får väl fixa en "make over" innan man ger sig iväg.
Men innan det är dags så är det ett verkligt dekorativt inslag i trädgården.

Kungakronan gillar jag. Har visserligen några, men inga med långa (långt) ben!
Kram Randi

AnnaMia sa...

Hej!
http://kolochrosors.blogspot.com
har lite kronor och annat fint i sin butik. Rostiga kronor och hjärtan som man kan ha marshaller osv i vet jag att hon har (har haft).

Fina bilder du har!

AnnaMia

Toini sa...

Kanske kan vi mötas där, om jag hittar någon utrustning här.

Snygga bilder från semester, med du tar ju alltid supersnygga bilder.

Ha det bra och hälsa maken.

Anonym sa...

Vad gulligt av dig att hjälpa mig att efterlysa kungakronan! Efter idogt letande har jag fått napp här: http://www.bostalletskonating-butik.se/ Som tydligen ska ha kronan i sin butik (som bara ligger ca 3 mil från där jag bor, ibland ska man ha tur :-) ) Tills jag har en egen krona njuter jag av bilderna på Din ;-)

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Haha hatten var riktigt frän, bara katten å kaffepannan som fattas nu då :)
Sedan ses vi på blåkulla hihi

Ha en bra vecka!
Kram B

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men du....så fin du kommer att bli på färden.Du slår oss alla andra med råge...*LER*

Kram Pernilla

Anonym sa...

Men vad underbar!! hahahaa
Du kommer bli snyggast på Blåkulla i alla kategorier! :)
kram

Nettan sa...

Haha...vad snygg du kommer bli, bara en svart katt som saknas då ?!
// Nettan

pudelflicka sa...

Härliga färgglada bilder !
Trevlig inslag i trädgården.
Kram Hedvig

Anonym sa...

Hahaha den mest underbara utrustningen =)