25 maj 2008

Hemma igen

Snygg desig i Grekland. Dessa snajsiga möbler fanns på ett mysigt café.
Till och med på stranden fanns det lite snygg design. Färgkoordinerat och rakt å fint minsann :-)
Men... det fanns en del bottennapp också. Eller vad säger ni om designen i vår enrumslägenhet? (eller "Studio" som dom kallade den) Vilka färger! Å vilka mönster! Å vilken telefon!

Men vad gör väl det. Vi har haft en jätteskön vecka. Fint väder, lungt och skönt med god mat och dryck.
Och javisst. En släng av det lite mer genuina Grekland hittade vi också :-) Ytterligare en dörr till dörrsamlingen. Och säga vad man vill men vi kunde inte ha prickat in en bättre vecka att lämna gamla Svedala. Snö!!! Jo, man tackar! Nu ligger jag riktigt låångt efter när det gäller bloggandet och ska försöka surfa runt hos er och kolla vad som hänt senaste tiden.

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilken härlig resa! Har aldrig varit till Grekland - så vackert och "designat" dom har det ;-)

Min butik ligger i Alvik - ca 2,5 mil söder om Luleå - mot Piteå.
Man svänger höger mot Antnäs - Älvsbyn och sedan är det ca 3 km.

Hihi hoppas du hittar

http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&search_word=Hjortg%E5rden+Inredning+%26+Present&geo_area


Klistra in länken i fönstret så får du en karta - och om du tittar in så måste du berätta vem du är!!!

Så kul med bloggare i butiken.

Kram Maud

Elisa Day sa...

Vad härligt det såg ut! Skulle så gärna vilja åka till Grekland har aldrig varit dit. Jag "samlar" också på dörrar.
Kram

tinginneoute sa...

Vilken resa. Man skulle behöva åka dit idag. Regn och regn här jag är. Nä man ska inte klaga. Vi behöver lite vatten. Nu får man kanske lite gjort hemma också. :-)

Tack för titten!

Toini sa...

Tänkte på Er, när jag hörde det snöade hemma i Sverige - ni kunde ju inte ha valt en bättre vecka.

Fina kort - som alltid. Undra jag om jag inte ska anställa dej och ta kort på Amandas bakverk när vi kommer till Sverige.

Nu räknar dom ner, tjejerna här!