14 maj 2008

Mitt klätterträd

Här sitter man bland trädkronorna. Slänten börjar precis utanför knuten och det känns verkligen som om man sitter uppe i rönnbärsträdets krona :-) Utan att klättra det minsta. Vi har dessutom en fin fläder precis utanför och strax till höger en stoor hägg. Just nu blommar den och sprider härliga dofter.

Vadå? Om jag fortfarande är hemma? Jajamensan. Men nu är det timmar kvar. Imorrn åker vi söderut. Förhoppningsvis till värmen.

Ha en riktigt bra vecka här hemma så länge :-)



7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Härligt örnnäste!
Ha en riktigt uunderbar semester.

Kram Maud

tinginneoute sa...

jagvill också åka till värmen. Ha det så bra!
tack för titten på din fina blogg.

J sa...

Åh, vad härligt det låter. Både att sitta hemma hos dig och att resa till solen. Svårt att välja kan jag tänka mig..;)
Ha en riktigt skön resa och en härlig fortsatt sommar!

Målargården sa...

Antar att du redan är i värmen när jag lämnar kommentaren. Njut för alla oss som är kvar hemma i snövädret och KYLAN, för när det snöar och är 2 grader så här års är det förb.....at kallt.
Mysigt och ljust uterum du har.Jag bloggar lite och tittar på alla fina bilder, detta är min njutning i vintervädret. Ha det så mysigt! Kram Eva-Mari

~~*Pennyshouse*~~ sa...

fin bild!

Ha en underbar semester!!

Kram nilla

Smultronstället sa...

vilket fantastiskt ljus,där förstår jag det e skönt att sitta å slappa..

Ha de gott!
M

Toini sa...

Men nu har du ju varit hemma flera dagar, kan man få se några bilder från värmen?

Hoppas ni har haft en bra helg.

Kramar till Er från oss