15 juli 2009

Det har börjat så bra

Semestern alltså. Kan inte börja så mycket bättre än så här :-) Vi var hembjudna till goda vänner och deras fritidsställe. En sjö mitt i Dalarna.

Efter mycket regn och trist väder i två veckor, sprack himlen upp och solen visade sig. En fantastisk kväll. Vi tog en tur med båten.

De jättefina båthusen gör att det känns lite som kusten :-) (Trots att vi är så långt från kusterna det bara går.) Iallafall för en landkrabba som mig.

Vi hade en härlig kväll med goood mat och gooooda drycker! TACK kära vänner!



10 kommentarer:

Torprosen sa...

Vad härligt det ser ut! Svensk sommar när den är som bäst! Du har en jättefin blogg som jag ofta kikar in på! kram Torprosen

Toini sa...

Visst är det vackert, var där förra året :-)

Här har vi haft fint väder idag och jag ser fram emot min semester.

Super kram

Dalaliv sa...

Hej!

Vi har länkat till din fina blogg från nya www.dalaliv.se - där kan man läsa om det sköna livet i Dalarna.

Ha en skön sommar!

/Åsa

S o F sa...

Kan bara instämma - Sverige är VERKLIGEN fantastiskt!

Vilka underbara bilder på ett så mysigt ställe, det ger lite havet-känsla precis som du säger.

Där hade jag gärna också hälsat på.

Ha det gott!

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt med semester. Underbart ställe ni har varit på.

Kram Ullis

linnea-maria sa...

Vilket otroligt charmigt ställe!!! /linnea-maria

Camilla Alvén sa...

Vilken härlig start på semestern, hoppas att hela semestern blir lika fin
Kram

Målargården sa...

Visst är väl Sverige fantastiskt.
Så härliga bilder du visar. Såg riktigt skönt ut vid båthusen. Ha en härlig helg!/ Kram Eva-Mari

Ingrid sa...

Åh vilka vackra bilder, så fint när det är så spegelblankt att husen avtecknar sig i vattnet så där.

~Livet i byn

Cecilia sa...

Vad mysigt det ser ut. Svensk sommar och dalarna, kan det bli bättre. Och så goda vänner och god mat...