20 sep. 2009

Kurbitskudde

Nu när jag är lite sådär extra mycket Dalkulla och har en rejäl släng av dalahästar och kurbits i sinnet. Både när det gäller inredning och kläder och smycken, var valet lätt när jag hittade den superfina kudden på Åhlens.

Den fick självklart följa med hem och finns nu tillsammans med ytterligaren en likadan i vårt vardagsrum. Snygg, snygg!

Nu har jag jaktinstinkten inställd på en pläd som skall passa till. En röd har jag tänkt. Vi får se vad det blir.

Hoppas ni har det riktigt bra där ute. Själv njuter jag massor av en fantastisk september som bjuder på sol, härliga långa löpturer, sensommarens sista fika ute i solen och massor med lingon och svamp.


4 kommentarer:

Kullan Pullan sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har. Kurbitsar är jättefina, rustika och fantasifulla men inte så söta, det gillar jag. Idag ska jag också plocka in rönnbär, kan bli lite höstpyssel nån dag.
Ha det gott!
Kram Paula

Unknown sa...

Ja visst har vi en härlig tid nu, man får passa på att njuta av naturen och dess vackra färger - lika vackra som din kudde, hoppas du finner en mysig pläd till den. allt gott till dig/Catthie

Karin Krut sa...

Hmmm... löpturer, njaa.. men kuddarna... jaa ;) dom var verkligen fina! Jag har precis kommit hem från dalarna och jag var väldigt sugen på lite dalahästar men dom fick stanna där uppe så länge ;)
Ha en skön höstvecka
Kram Karin

TiniTott sa...

Den var verkligen superfin =)