9 nov. 2009

Glest?

Vadå? Glest mellan inläggen? Njaeee... Det beror ju vad man jämför med :-) Jodå, kan väl hålla med om att det blivit lite glest, men jag bloggar när jag har tid och lust och då kan det bli lite glesare ibland.

Men nu är det ju härliga adventstider på gång, så då kanske det kan bli lite skojsiga bilder framöver. Jag gjorde en repa i skogen häromdagen och hade med mig mossa, lingon- och blåbärsris och en pyttegran tillbaka hem, så det finns gott om material till allehanda pynt. Tyvärr är det begränsat med ljus för fotografering. Men det kommer väl helger. Då man är ledig. Och då det är lite ljusare. Iallafall lite. Mitt på da'n sisådär.

Well, well - vi hörs igen, inom kort, kära vänner!



7 kommentarer:

Mrs Allan sa...

Riktigt coolt foto!

Allis sa...

Hej
Solsemester det låter skönt.........precis vad jag skulle behöva just nu. :-)
Vånings fatet är jag sååå nöjd med, tycker att det är vackert att bara se på..
Ha en fortsatt skön vecka!
Kram

linnea-maria sa...

det har blivit glest mellan inläggen för min del också. Ibland är livet fullspäckat med annat. Man vill ju ha lite fina foton till inläggen också och det är ju inte det bästa ljuset (om man inte har stativ). Jag gillar naturpyntet bäst jag med. Ha det fint /linnea-maria

Lauras gård sa...

Tack för att du tittade in hos mig! Vilket läckert foto. Jag är så dålig på att fixa till korten. Visst blir det glest mellan inläggen i bland. Det får ju inte bli ett måste att skriva nya inlägg, man gör det när man har tid och lust! Kram Stina

Annelie sa...

Vilket fint hjärta och vilken fin blogg!

AkH sa...

Härliga, vackra bilder du har på din blogg! Ibland kan man ha mycket annat för sig och så är det! Bloggandet skall inte vara ett måste utan skall kännas roligt!
Må gott!
Anna-Karin
hemochting

TiniTott sa...

Har gjort samma sak jag med, skogen innehåller mycket fint till pynt =)