25 nov. 2009

Pimpade amaryllisar



Jag har börjat liiite, liiite och pynta. Jag har pimpat mina amaryllisar :-) Det blev pimping light med lite av den fina mossan jag plockade häromveckan och lite torra rönnbär tillsammans med de röda amaryllisarna och lite vita snöbär tillsammans med den vita. Alltsammans smackades ner i mina fina Anna Micks-krukor. Notera att krukan står i det vackert gröna !! gräset så här i adventstider :-/

Å snart är det dax för adventspynt. Ska bli riktigt mysigt. Jag tror att jag måste ackompanjera det hela med glögg och julmusik..... Japp, så får det bli.

Ha en fortsatt skön vecka!


5 kommentarer:

Malin sa...

Går det att få tag på Anna Micks-saker någonstans, vet du?

/Malin

Cecilia sa...

Åh så fint. Själv gillar jag de vita bäst. Det är så snyggt med det vita och det gröna tillsammans.

Fina bilder som vanligt oxå.

Målargården sa...

Jösses vilka fina krukor, Var hittar jag dem?
Visst är det liiiiite tråkigt att det är såååååå grönt ute =O(
Längtar så himlans mycket efter bara några minusgrader som får frosten att lägga sig. Ha en skön 1a advent/ Kram Eva-Mari

Camilla Alvén sa...

Vad fint!
Amaryllis har aldrig varit min favoritblomma men när jag ser hur fint du pyntat dina så blir jag lite sugen på att köpa en.
Ha det bra
Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint du har gjort. Måste fixa till min amaryllis i morgon. Ska ut och ta lite mossa till det.


Ha en riktigt bra första advent!
Kram Ullis