21 aug. 2011

Första jobbveckan


Sådärja. Första arbetsveckan avklarad. Efter att man klurat ut alla lösenord som man hunnit glömma under semestern, är allt preciiis som vanligt. Bra eller dåligt? Vet inte riktigt. Men jag gillar mitt jobb, så jag väljer "bra". Jag rivstartade med att vara bortrest från tisdag till fredag och ser nu fram emot att vara på hemmaplan heela den här veckan.


Helgen har gått i löpningens tecken. Jaaaa. Inte såå mycket för min del, men för maken och andra i min närhet. Löparklubben har haft tre lag med i Vasastafetten. Vilka lag! Vilka prestationer! Jag är onekligen impad. Själv satt jag hemma vid datorn och följde dem i "fäders spår". När det däremot nalkades god mat & dryck på kvällen, då minsann, passade det moi att vara med :-)

Men idag har jag varit ute en sväng med löpardojorna på. Men jisses va jobbigt det var. Valde motionsområdets jobbigaste slinga. Förmodligen för att kompensera att jag inte var med och sprang för laget igår. Hahaha. Man är ju inte riktigt klok.

Inga kommentarer: