9 sep. 2008

Finfint brickbord

Det var länge sedan jag besökte Ställ & Såsser i Säter. *Det är verkligen dax igen snart* Men... senast jag var där och shoppade loss, blev jag lycklig ägare till Malin Westbergs finfina brickbord. Det är riktigt svårt att välja.I kollektionen finns både svart och vitt stativ och brickorna finns i massor med färger och mönster. Det här blev den kombination som jag till slut valde. Det som är så bra, är ju att man kan byta en eller båda brickorna och vips.... så har man ett nytt (ja, ja....jag vet! men det känns roligare att handla om man resonerar lite så där) bord. :-)




22 kommentarer:

Dalatorpet sa...

Jag har inte hunnit till den butiken än, ligger högt på min lista

Ulli sa...

Jag säger bara: Vill ha! Brickborden är riktigt snygga. Skulle passa perfekt hos mig.

Kram Ulli

Anonym sa...

Vad roligt att du är nöjd med ditt bord! Det ser ut att passa riktigt bra hemma hos dig!

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbart bord. Det skulle jag också vilja ha. har inte hunnit till den butiken än, men vill så gärna. Nu fick jag lära mig något nytt. Visste inte att Mia hade någoting med de filtarna att göra. kul att få veta.

Kram Ullis

Anonym sa...

Den var snygg och vilken vacker trappa sen!

Toini sa...

Snyggt bort! Ja visst kan man köpa vad man vill - och man kan övertala sig själv också att man kan det.

Åsa sa...

Brickbordet är superfint...skulle åxå kunna tänka med ett sånt.
Kram Åsa

Maria sa...

Så fint, och villken fin blogg du har! Tack för titten!

spetsar och änglar sa...

Så fint brickbord!!!!Och vilken vacker trapp!!!!

Ha en härlig kväll
Kram Heléne

Anonym sa...

Jag skulle gärna ha ett sådant brickbord... verkligen underbara!

Gårdsromantik sa...

Vilket läckert brickbord!
Jag har gått skola med Malin - urtrevlig och krestiv tjej!

Kram Maud

Skatan sa...

Snyggt bord! Gillar också trappan man ser på första bilden. Är lite trapptokig eftersom vår egen är så eländigt ful. Jag stirrar som besatt på andras vackra motsvarigheter...

Trevlig helg och kram!

/Anna

Ankan sa...

Vilken fin hall ni har! Och bordet passar jättebra där :)/Kramar

Elisa Day sa...

Vilket vackert brickbord! sån skulle jag gärna ha

Husbilsresan sa...

Jättefint bord du köpt i den butiken...jag har aldrig varit där...det är ju skandal,för det är ju inte långt härifrån.Måste försökaa ta mej dit snart!
Ha en skön söndag eftermiddag!
Kram/Gunn

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej vännen!!!

Herre jösses så längesen det var jag hälsade på hos dig då....inte klokt.Men tiden räcker inte till längre.....*LER*

Underbart vackert brickbord.

kram Nilla

n o r d i n g å r d e n sa...

Verkligent fint brickbord!! och så fina skördebilder nedan, den kannan skulle jag vilja ha... Mari.

rosenfröjd sa...

du, det är brickbordet är ju helt underbart! passar in så bra också.

kram/
¨M¨

Anonym sa...

Riktigt tok snyggt brickbord!! :)
Jag håller med dig.. bra ursäkter för att få shoppa mer är ju de bästa! :)
kram

mitt skärgårdsliv sa...

Fint brickbord, har inte sett nåt sånt tidigare. Att byta brickor gör ju att man alltid får den att passa in i den miljö man vill ;) snygg trappa!

marianaskeramik sa...

mmm fint bord! jag är lite galen i svart och vitt så det föll mig i smaken. får nog göra mig en liten tripp till säter snart
ha de gott
marianaskeramik

strömmas sida sa...

Vilket otroligt snyggt och praktiskt brickbord. Säljs det bara i den butiken?

Hälsningar
strömma