14 mars 2009

Smygstart

Alltså. Det verkar sannerligen inte som vintern tänker släppa sitt grepp om oss. Vi har fortfarande massor med snö. Finns inte en chans för någon eventuell lite vårlök att komma upp hemma hos mig. Inom överskådlig tid...

... och då får man väl helt enkelt ta in våren. Några av mina favoriter fick det bli. Vita pärlhyacinter och...

den fantastiska kungsängsliljan.

Och så har vi Melodifestivalat lite också. Jag tycker att Malenas La Voix är jättehäftig. Jag tycker dessutom att hon är jättehäftig. Grattis till henne och jag håller tummarna.
Vi ses i cyberspace, kära vänner. Fortsatt trevlig helg!




6 kommentarer:

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Vilken fin blompinne och fint blomsterarrangemang. Kram

Ingrid sa...

Härliga blomsterarrangemang. Jag har haft vårlökar inne ett bra tag nu, verkar som om det inte påverkat vädret utanför eftersom det snöar jämt!! Jag vill ha vår nu :0)

~Livet i byn

Bruno och Mig sa...

Hejsan!

Ja, visst håller Kung Bore ett hårt grepp om oss. Men i dag skiner solen och fåglarna kvittrar. Snart ska jag ut i det vackra vädret på en ridtur. Härligt!

Jag har också "fuskat" och köpt både påskliljor och narcisser. Men inget går upp mot "äkta" vara.
Kramar L

Ingrid sa...

Klart det är ok med länken. Jag har länkat till dig med :0)

Jag kan faktiskt stoltsera med att jag läst vart enda av dina inlägg i din blogg. Började 2006 och läste mig framåt...jag känner som du vi har mycket gemensamt.

~Livet i byn

Anonym sa...

Vilket mysigt arrangemang =)

tina | pepparochvanilj.se sa...

Vilket fint arrangemang ♥

K R A M // t i n a