29 juni 2009

Min keramik

Ja. Så här blev det. Resultatet från keramikkursen jag gick på för en tid sedan. En massa olika former och färger... Man måste ju testa :-)

Hur som helst. Det var ju superskoj. Det blir nog ytterligare kurser i höst, har jag tänkt.

Annars? Jodå. Det arbetas så svetten fullkomligt flödar. Dels för att det är så himlans varmt förstås :-) och dels för att vi snickrar och står i. Och så har vi förstås tagit en liten paus i helgen och besökt Sveriges Största Festival - Peace and Love. Kul! Avslutar dagens inlägg med ett budskap från arrangörerna:
Krama varandra!




10 kommentarer:

Ingrid sa...

Oh så fin kermaik, du är ju jätteduktig!!

~Livet i byn

S o F sa...

Men...vilket strålande keramikkursresultat! Det ser ju riktigt proffsigt ut. En händig kvinna förstår jag att du är.

Ha det fortsatt gott i värmen!

Toini sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Toini sa...

Snyggt resultat.

Vi var i staden, förra året under Peace and Love, hörde det var fler besökare i år.

Bamse kram till dej i värmen, här är det lite regn.

Cecilia sa...

Härligt! Jag ser att du också tycker om turkos, en av mina favoritfärger.

Visst är det kul med drejning? Det syns att du övat en del tidigare. Du fortsätter väl att dreja? Man mår så bra av det.

Fint fotat också!!!

Camilla Alvén sa...

Fina saker du skapat i lera!
Fint budskap också från Peace and Love!
Ha det bra
Kram

Elisa Day sa...

Vad du är duktig! Älskar dom turkosa skapelserna Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Men så mycket fint du har gjort. Ser inte ut som om det är någon nybörjare som varit framme där inte.

Kram Ullis

På andra sidan väggen sa...

Vilka fina saker du gjort! Kul att dreja va?! Har varit sugen på att testa i flera år, men alltid är det nåt som kommer i vägen....
Önskar dig en skön sommarkväll!
Kram,
Ann

LeSu sa...

Snyggt asså... Jag hann ju aldrig se dom "live".