12 aug. 2007

:-( och :-)


:-( Nu har nerräkningen börjat! Imorrn börjar jag jobba... Lite av den berömda jobbångesten har infunnit sig, som varje år. Men, två timmar på jobbet så brukar allt vara som vanligt igen.

Hittade några fina foton på en av min favoriter i trädgården, Taklök. Så oansenlig men ack så vackra blommor.

Idag har vi slappat lite och jag lade sista handen (innehållande målarpensel) på det lilla taket som maken byggt över min planteringshörna. Bilderna nedan visar mitt påbörjade projekt, utan tak *"projektet" som jag för övrigt byggt själv*


:-) Det som hänt nu är, som sagt, att hörnan fått ett litet tak. Fler bilder kommer.

Hur det gick igår på Vasastafetten? Jättebra! Vi är sååå nöjda och jag känner mig extra nöjd - det gick fortare än jag vågade hoppas på. Yesssss!

...och nu när vi kommer tillbaka till "normala" gängor tänker jag dessutom börja läsa era bloggar igen... så, på återseende kära vänner!

9 kommentarer:

L8 sa...

Du var suverän på vasastafetten, snabb som attan.... du har skött sommarträningen ser jag :-D

Anonym sa...

Vilken fin planteringshörna ni gjort! Jättefin!...Fina bilder på taklöken!..va duktig du är som sprungit!..Hoppas det går bra på jobbet imorrn! :)

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Fina bilder och du har en jättefin blogg , kul att titta runt . Ja visst är det så att efter två timmar på jobbet så.....Lycka till !!!

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken mysig liten hörna och så vackert det är med taklök, verkligen fin växt! Lycka till med jobbstarten i dag! Mari.

Anonym sa...

Jättefint och smart att göra så:)
Jaaa... det är ju så med jobbångesten men skönt att den snart släpper.
Ha en fin vecka!
Mvh Lallis

Anonym sa...

Din planteringshörna är så fin, jag tror att jag ska fixa mig en egen till nästa sommar!

J sa...

jättefin hörna!

Anonym sa...

Vilken fin planteringshörna! den gillar jag skarpt. Ha en trevlig dag!

Hem och Lycka sa...

Sån där taklök har jag också, visst är de fina!

Grattis till stafettresultatet!