15 sep. 2007

Höstpyssel

Nu ska jag ha lite roligt. Titta vilken härlig kasse jag har att dyka ner i. Jag tänkte ha ett limefärgat höstarrangemang i zinkbaljan i år. Vi får väl se vad jag kan tänkas hitta på :-)

När jag besökte Stockholm häromdagen hann jag springa förbi på Hötorget och köpa ett fång Gladiolusar. 10 st för 40:-!! Det tycker jag är superbilligt! Några får stå inne och några står ute på altanen.

Nä, nu ska jag ut och gräva i kassen för sen måste jag in och piffa lite på mig själv. Vi är nämligen ett gäng som ska till Leksand och kolla på Stenmark, Bergqvist och Tonving.... Ska bli såå himla kul!
Ha en skön lördag!

6 kommentarer:

faster atta sa...

Det kommer att bli så underbart med limefärgade växter!! Annasrs ser man ju mycket rött och gult så här års så det du kommer att skapa blir nog någonting alldelles exra!
kram

♥Linda♥ sa...

Vilka underbart fräscha blommor du hittat! Gissar att det blir ett jättefräckt arrangemang! Visa gärna!!!
Hoppas konserten var bra, gissar att den var det!
Kram Linda

Anna sa...

Vilka härliga limefärger.

Ser fram emot att höra om Stenmark och kompani sen. Hoppas du har riktigt kul!

Toini sa...

Hoppas Ni hade kul! Önskar jag kunde komma med Er.

VIlka fina Gladiolusar du hade, tänka sig....... jag har samma färg här i mitt vardagsrum (men mina är inte riktiga)

Kram från mej

Anonym sa...

Åh var du oxå där =) Undrar om vi sågs *skratt* Eller var det du som var med i sångtävlingen kanske? *ler*

Anonym sa...

Superhärligt och krispigt med limefärgade växter! Ser att du oxå gjort ett "pås"inlägg med blommor! Kram :)