23 sep. 2007

Åren går

Här inne...
... tillbringade jag förra veckan. När jag var på kurs. Vi höll till på en jättefin kursgård i Stockholms Skärgård. Sämre ställen hade man kunnat vara på, vill jag då säga. Förutom lite nya kunskaper, har jag också med mej en hel del nya jättetrevliga bekantskaper hem :-)
En hel vecka hemifrån, själv, känns! "Hemmig" som jag är. Lördagen fick jag tillbringa själv hemma med många tankar och mina kära pelargoner *haha*. Maken sprang SM i halvmarathon igår. Han vann sin klass. Puss till dig!
Jag har precis ställt ut elementet på altanen för nu kommer min kompis med sambo, min bror och hans barn. Vi ska fika där. Och jag får nog en present. Jag fyller ju år idag. :-)

17 kommentarer:

Toini sa...

Grattis, jag hade inte tillfälle att komma över, skulle gärna ha gjort det om jag kunde.

BAMSEJÄTTEKRAMAR till dej från mej!

Hem och Lycka sa...

Ojoj vad vackert!

Ragnhild sa...

Grattis!! Är det 27? Eller?
Gratta Jörgen också. C är på väg hem från Mosel, men jag är säker på att han är med på gratulationerna.

L8 sa...

Grattis!!
Lunchkut i morrn?! Har saknat våra löprundor när du varit borta! Hoppas det inte blir en vana att vara borta hela veckor så här. Det är inte bra för min träning ;-)

Karin sa...

Så fint, både på altanen och kursgården! Grattis på födelsedagen. Hoppas du haft en härlig dag. Kram!

faster atta sa...

Grattis!! Vilken tur du har att pelargonerna fortfarande blommar och kan förgylla din dag!
kram

Anna sa...

Stort grattis till dig. Hoppas du får en toppendag! Snygga pelargoner har du också.

Anonym sa...

Åh grattis! Det såg ut att vara ett jättemysigt ställe du varit på kurs på =)

Lotten sa...

Fina bilder! Grattis på födelsedagen från Göteborg! Kram Lotten.

linnea-maria sa...

Grattis på födelsedagen!!!

Anonym sa...

Grattis!

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till för sent! Hoppas att ni fick en trevlig fikastund och att du fick något "mysigt" paket! Fatet hos mig är 85 cm högt! Det kommer från Sia, köpte det före jul förra året. Ha en skön dag! Kram!

Linda Lunda sa...

Så fint det är både på altanen och kursgården.
Grattis i efterskott... du fyller år på samma dag som min dotter.
Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Ett stort Grattis i efterskott!! Vilket ställe du fick bo på då men jag förstår, en vecka känns länge, när man är så "hemmig" som jag också är... Förra året bodde jag i Västerås på halvtid och fr.o.m i höst kommer jag att bo i Sthlm på halvtid pga jobb så det kommer bli tufft, jag längtar ständigt hem och till att få dona...Jättevackra bilder du visar som vanligt, ha en fortsatt bra vecka! Mari.

Anonym sa...

Wow, vilken mysigt ställe!..och va mysigt det ser ut i ditt glasrum! Grattis i efterskott!..

Husbilsresan sa...

Hoppas du hade det härligt med främmande och fika i uterummet.
Och GRATTIS så mycket i efterskott!
Och gratta din man också!
Ha det gott!Kram!

Lime sa...

Tusen tack till er alla för vänliga gratulationsönskningar. Ytterligare ett år till handlingarna :-)