7 okt. 2007

Silverheart

Kolla vilken snygg! Nu har jag sneglat länge nog på Åsa Björlings snygga alster. Den fanns till salu på "Kärringen mot strömmen" i Falun. Nu är den min :-)

Den jättefina muggen med lilla silverhjärtat passar utmärkt på fönsterbrädan tillsammans med stolen och hästen!

Det behövs inte mycket för att få mej glad *stoooort leende*!

Sugen att tävla? Kolla hos Theas Rum. Där är det tävling på gång. En kulig almanacka står på spel!

Ha nu en riktigt skön och höstlik vecka på er allihopa!

21 kommentarer:

Skatan sa...

Så vackra bilder!! Verkligen inspirerande. Nu måste jag läsa mer från din blogg...det här verkar lovande : )

Ha en fin kväll!

Handplockat sa...

ÅÅÅH så himla fint

den butiken har ju mkt fint... och kuuligt namn =)

du har det så mysigt

ha det bäst

NICOLINAS BONING sa...

Gillar ditt fönster väldigt mycket;-)
Tror du inte att 2 veckor senare efter isskåpsköpet när jag kommer till en annan loppis står det ett till isskåp...ett smalare,tunnare och klätt med PÄRLSPONT!!!
Inget pris var satt,och till svar på min fråga om hur mycket det kostar säger ägaren att jag får ge ett bud...suck...jag mitt dumma nöt säger INGENTING!!!
Har svårt att glömma det,men jag får säga åt mig själv ibland att det var i ett ganska dåligt skick...och var skulle det stå då?!
...skratt...jodå...suck...jag vet PRECIS vart jag skulle haft det!
Kram/Birgitta

MODERN COUNTRY sa...

Så hyggelig at du stikker innom meg av og til :) Dine bilder er så vakre, og dekorasjonene likeså, kjempekoselig hjem har du!
Selv savner jeg riktig brede vinduskarmer, her er de nemlig så smale at je ikke kan sette en blomsterpotte på dem engang..Neste år flytter vi til Norge igjen, et hus med brede vinduskarmer står på ønskelisten!
Ha en fin uke som kommer, Aina (",)

Anonym sa...

Vad vackert du har i fönstret, älskar när det är uppblandat med saker och inte bara blommor =) Ska försöka göra om lite i mina med nu till vintern har jag tänkt.

Anonym sa...

Så mysiga bilder på här och i föregående post! Kul att du ääääntligen fick tag på en mugg! Ha en bra vecka och kram på dig. :)

Skatan sa...

Hej igen! Här kommer en liten fundering...går det bra att länka till dig? Du har så mycket härligt som jag vill komma ihåg att titta på : ) Jag lägger in en länk och så får du protestera i efterhand om du misstycker. Då tar jag bort den bums : )

Ha en fin dag!

Anna i den vita soffan sa...

Hej och tack för titten och kommentaren hos mig! Här hittade jag ju jättefina bilder och inspiration! Muggen med silverhjärtat är otroligt vacker, förstår att du blev glad när den kom i din ägo!

Anonym sa...

Ja dom är så snygga dom muggarna! Föstår att du blev lycklig av den!!
kram

Anonym sa...

vilken jättesöt kruka du har fyndat :)

Mia sa...

Nydelige bilder! Så vakkert du har det i vinduskarmen din. Likte også så godt den lille stolen.

Maria sa...

Mycket fint! Snyggt att ha tema SVART i ett fönster!

Ljuva ro sa...

Men vilkenunderbar kruka! Du visar mycket fint!

n o r d i n g å r d e n sa...

Verkligen fin kruka och bilder! Kärringen mot strömmen har verkligen mycket fint..Och så snyggt du har det utomhus, så läckert med en fönsterbräda på utsidan! Snygga lyktor och krukor! Mari

Anonym sa...

Så fina bilder! verkligen! den butiken har så mycket fint!

Blev jättefint i ditt fönster :)

Ha det så gott!

Karin Krut sa...

Vilken härlig fönsterbräda! Du har verkligen fått till det med detaljerna. Muggen är jättesöt!
Kram Karin

faster atta sa...

Så fint det var med den svarta keramiken till silverhjärtat!

Anonym sa...

Åh vilka fina saker du köpt! Såna vill jag med ha! Kram :)

Anonym sa...

Jättefina saker har du- överallt! Tack för att du delar med dig!

Hem och Lycka sa...

Å vilken vacker kruka, superfin! kram

Anonym sa...

hej, vilken fin bild :) vart har du köpt den där stolen som står på fönsterbrädan?
är nämligen ute efter en gullig liten stol.

tacksam för svar till
emeliefoorsberg@hotmail.com