25 apr. 2008

Ett av mina vårtecken...

Lätt inspirerad av nya favoritbutiken Norrgården i Borlänge har jag gått lös med penseln ute på verandan. Stolen, egenhändigt snickrade skåpet *blink, blink* och hyllkonsoller har blivit svarta. Första vårstädningen har jag också klarat av där ute. Nu ska det bli lite piff, sen är det äääntligen verandasäsong. Denna säsong med liggbar soffa. Där ska det ligga fluffiga kuddar för många och långa tupplurer och läse-stunder.

Tjao, kära vänner och ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Men vad fint skåp du gjort - härligt överstycke!

Kram Maud

Toini sa...

Hoppas ni hade kul på festen, vi var ju på "Grad" igår kväll.

Snyggt skåp, ja här behöver man lite hjälp, kankse du kan komma hit?

Kommer väl och provligger soffan till sommaren.

Ha en skön helg nu!
Kram

marianaskeramik sa...

åååh vilken härlig blog du har!!
jag gillar också norrgården tokmycket och speciellt nu när jag även blivit leverantör :)
jag har varit in och tagit lite mera bilder i deras butik. dessa kan du se i min alldeles nystartade blog
http://marianaskeramik.blogspot.com
jag länkade till din blog hoppas att du tycker att det är ok.
hej hopp från mariana