11 apr. 2008

Stjärnmatta

Den blev en favorit direkt, den nya Pappelinamattan med stjärnor. Vändbar och lika fin på båda sidorna. Ytterligare ett av mina kap från Roadtripen.

Häärligt med fredag. Vi har "högsäsong" på mitt jobb just nu. Idag var jag hopplöst sist från jobbet. Massor att göra och ingen särskild brådska hem. Kära maken är i London för att delta i Marathon på söndag.

Nåväl, nu har jag ätit lite gott, har lite vitt vin i glaset och nu börjar en film på TV. Imorrn ska jag tjänstgöra vid ett Ultralopp. Vadå? Vad det är? Jo, man kan välja på två klasser att springa i. Ett 6-timmarslopp och ett 12-timmarslopp. Jo! Man springer i antingen 6 eller 12 timmar. Har själv aldrig sprungit nå't Ultralopp, men fler av mina löparpolare är duktiga. Ska bli intressant. Rapport kommer.

Ha en hääärlig helg kära vänner!






4 kommentarer:

Husbilsresan sa...

Ja,dom är fina Pappelinamattorna...och det är praktikt med vändbara mattor...så man inte behöver tvätta så ofta*fniss*.
Det där loppet läter sk..jobbigt tycker jag...skönt att "bara" tjänstgöra där,förstår jag.
Ha det så gott i helgen!
Kram/Gunn

Peters Projekt sa...

Hejsan!

Vad glad jag blir av att titta in på din blogg!

Klickade just fram dina inlägg med etiketten "Hemma". Så´na fantastiska bilder på lika fantastiska miljöer - verkligen inspirerande!

Dessutom gillar jag vad du gör i Photoshop (?). Bl.a. din banner är väldigt trevligt och personligt skapad.

Ultralopp? Jisses! Vinner den som löper längst på respektive tid? Har upplevt tjusningen med att löpa men aldrig blivit riktigt biten. Har under några vårsäsonger preparerat just för Göteborgsvarvet och slutfört 8 st halvmaror, vilket jag är riktigt stolt över med tanke på att jag inte är någon inbiten "joggare". Ett par år gick jag in på 1,34 utan en meter i benen men väl en massa pass som gruppträningsinstruktör (kroppen sa´ ifrån efter ca. en timme - det var den tiden den liksom var van vid ;D)

Är väldigt imponerad av alla er som troget ger sig ut i ur & skur för att få den där endorfin-kicken. Jag får väl därför avsluta med ett "Yeahhh!".

Ha en ultrafin helg! / Peter :P

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där pratglada nattsuddare! : ) Du har en fin matta du med! Verkligen fin! Ha en skön helg! Mari.

Millas hem sa...

Hej!
Den Pappelinan har jag oxå. Haft den i flera år och inte tröttnat ett dugg på den! :)
Kram Camilla