19 dec. 2006

19 december


Dessa fina tofflorna kunde jag inte motstå. Jag har köpt dem för 25 kronor, eller nå't sånt, på loppis. Dom är oanvända och har nog några år på nacken. Dom är jättefina och står som prydnad i sovrummet - dom är nämligen alldeles för små för mina 38:or.

I sovrummet har jag också min lilla nallesamling från tiden i min 1:a. Några av favoriterna här. Bl a den gullia Canada-nallen som jag fått av min kompis som flyttat "over there". Även den glittriga "glamour-nallen" med vingar och rosenbukett har jag fått av henne.

Och sist men inte minst - idag firar vi 3-årig bröllopsdag.
"Tiden går fort när man har roligt!"

3 kommentarer:

Toini sa...

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas ni hade en bra dag.....

Kramar hela vägen från Canada. Hälsa mannen också!

Anonym sa...

Vilka tofflor!
Kan inte se dig trippa omkring i dessa, även om dom skulle passa.

Nu har jag kötp Nisses skiva! Vilket ös.

Ha en bra jul!

elin1976 sa...

Ønsker deg og din failie en god jul og et godt nytt år. Klem fra Elin:o)