3 dec. 2006

Advent

Idag kom jag hem från två dagars besök i Luleå. Där trodde jag att jag skulle få se SNÖ!! och känna den häärliga känslan av "riktig" advent - men ack vad jag bedrog mej. Det ösregnade och snön lyste med sin frånvaro.

Men - nu har det då blivit advent - en grön och mörk advent... Julpyssel och lampor behövs mer än någonsin för att lysa upp tillvaron. Besök på julmarknader i helgen och ett rykande färskt nummer av tidningen "Lantliv" har satt fart på advent-pyssel-kreativiteten.


Andra saker som ger mej inspiration till både adventpyssel och framförallt bloggande är andra fantastiskt trevliga och snygga bloggar. De bloggar jag följer frekvent just nu är de jag länkat till här intill. Ni är såå hiiimla duktiga och ger, som sagt, massor med inspiration. Heja er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vilken jättefin blogg! Å vackra foton! Jag tittar gärna in fler gånger här. Sköt om dig!

Lime sa...

Åååå, tackar!
Du är min första besökare - extra hjärtligt välkommen till dej!!