17 juni 2008

Inredning ute

Min blogg har gått och blivit en riktig blomster- och trädgårdsblogg, tror jag! Nu har det bara varit blommor och blommor och blommor :-)

Faktum är att det inte händer så vansinnigt mycket på inredningsfronten inomhus just nu. Det mesta händer ju faktiskt utomhus den här årstiden *Om det är inredning ute - kallas det utredning då? moahahaha* . Vem vill vara inne mer än man behöver! Det får vi vara huuuur mycket som helst de övriga 7 månaderna på året :-)

Nåväl. Jag är fortfarande lite på gång med stjärnor. Dessa järn-stjärnor köpte jag faktiskt i våras när vår Roadtrip ägde rum. Dom hittade jag hos mysiga MillaMollis i Tällberg.

För övrigt planerar jag och min Roadtrip-kompis så smått ytterligare en Inrednings-affärs-roadtrip i Dalarna. Kul, kul!

Ha dé kära bloggvänner!

7 kommentarer:

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!

underbar UTREDNING...hihihhi

Önskar dig & de dina en underbar midsommar.med mycke sol& glada skratt !

Ta hand om varandra!

Kram Nilla

Elisa Day sa...

Härliga bilder! Gillar också stjärnor. Kram

marianaskeramik sa...

utredning var ju jättebra!! hihi
tack för dina kommentarer på min sida.
vad fint du verkar ha i min trädgård! nu väntar vi på solen
ha de bra

Anonym sa...

Vad fiiint... & jag har verkligen inget emot att det blomstrar här på bloggen :) Kram kram

Ankan sa...

Dina bilder är verkligen jättehärliga! Blomster och trädgård är ju det man vill ha nu :) Ha en härlig midsommar med (förhoppningsvis) fint väder! Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt underbara bilder!!! Men inredning är ju ute med och visst, denna tid på året blir det mycket utebilder och blommor men det är ju det vi vill de: ) Trevlig midsommar önskar jag dig!!! Mari.

Karin sa...

Ja men varför vara inne när man kan vara ute i trädgården? ;) Utredning passar mig fint och din utredning är sagolik! Ha en underbar midsommar...

Kram Karin