16 juli 2008

En liten semestertripp

Eftersom vi har en nyinköpt husvagn, så är vi lite extra "på" när det gäller husvagnssemester just nu :-) Det är sååå mysigt. Vi har tillbringat en vecka i vackra Roslagen.

Dessa bilder från Norrtälje när vi cyklade runt i stan en varm och skön dag.

Lite senare cyklade vi på Gräsö, lite längre norrut. Inte lika varmt den dagen. Blåsigt som 17, men fint!

Just nu semestrar vi på hemmaplan. Det går ju också alldeles utmärkt :-)

Hoppas ni alla har det skönt - vart ni än befinner er!




3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt med lite semester. Det är jättefint i Roslagen. hade en kompis om bodde i Öregrund på sommaren så där var jag och hälsade på flera gånger.

kram Ullis

Levindas Värld sa...

Va mysig semestertripp. Norrtälje är hur fint som helst, jag hade aldrig varit där innan vi åkte dit i somras men det är ett ställe att besöka igen :)

Och Öregrund är ju så sött, men jag har heller aldrig åkt över till Gräsö, får göra det nån gång :)

Kram!

linnea-maria sa...

Vilka härliga semesterbilder. Javisst går det bra att semestra hemma när man bor i Dalarna, det är ju så mycket som händer nu på sommaren.
Fast jag gjorde saften på älggräs, det blev faktiskt godare, tyckte jag. Ha en bra dag /linnea-maria