4 juli 2008

Vilken ära...

Kan ni tänka? Jag är "veckans blogg" hos Petra som har bloggen Romantiska hem :-) Jag niger och tackar. *och rodnar lite*

Måste ju visa er ett av fynden jag gjorde när en av mina favoritaffärer, Idé Floran, sålde ut allt i butiken och tackade för sig. Det fina höga smala bordet på bilden ovan. Lotta, som hade Idé Floran, är inte bara en duktig florist hon har många andra idéer också. Som bordet ovan t ex. Hon har designat och hennes händige man är smeden som gjort underredet.

...och nu ni. Nu har jag semester!


6 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt med semester. Bordet var jätte fint. Kul med något som inte finns överallt annars att köpa.

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Unknown sa...

Du är värd den utmärkelsen! Ha nu en riktigt go Lördag!
Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Gårdsromantik sa...

Vilket läckert - och unikt bord!

Kram Maud

Lilla huset på prärien sa...

Mysigt att fynda! Jag gjorde lite fynd på en loppis igår minsann. Idag var jag iväg på en men hittade ingenting :(

Ditt bord var ju jättefint!

Mvh Jenny

Hagbacken sa...

Åh grattis till din semester! Hoppas den blir bra! Vad roligt att du blev utnämnd, grattis till det också!

Bordet var jättefint!

Kram Linda

marianaskeramik sa...

grattis till utmärkelsen och ha en toppenskön semester!
mariana