6 jan. 2009

Speglingar

Jag måste bara ta med det här kortet, trots att det är slut på både advent och jul. Kortet är taget genom ett av köksfönstren. Det mot baksidan där adventsgranen står och lyser upp vår tillvaro. När man står på ett speciellt ställe speglar sig även adventsstjärnan från ett av de andra köksfönstren i fönstret och det ser ut lite som att granen har en toppstjärna... om ni förstår? Det här är alltså ingen Photoshop-trix, utan bara på riktigt....

Jag har stått och tittat på det där så många gånger och tänkte att jag måste ju fota fenomenet (!) och visa.

... och jaaa. Nu har jag visat :-)


4 kommentarer:

Nettan sa...

Riktigt cool...=0)
Inge fotoshop här inte, under kan ske !
Kram Nettan

mitt skärgårdsliv sa...

Såna saker är roligt att fota. Fin årskrönika del 2. God fortsättning på veckan!

Mia sa...

Wow, vilken bild. Jag satt länge och tittade på bilden innan jag läste texten. Fick liksom inte ihop hur det var fotat. :)

Kram Mia

Ullis/Leva på landet sa...

Så läcker bild.

Kram Ullis