30 mars 2008

Om att må bra

Dom står på tork. Dojorna. Idag blev det en riktig mastodont-löparrunda *haleluhja*. Vi var ute och sprang i 2 timmar och 15 minuter! Jisses, det var länge se´n det blev en såå lång sväng för min del. Å jag tror minsann vi sprang på alla underlag som tänkas kan - asfalt, frusen grusväg, tinad grusväg, snö, is, kalhygge och skogsstig.

Nu känns det riiktigt skönt för imorrn blir det ingen träning. Istället ska vi till Ingela och Gunilla igen. Ni vet, där jag gjorde den fina prinsessängeln för 5 månader sedan. Det ska blir sååååå roooligt. Imorrn ska vi göra en skål, mer än så vet jag inte, men kul ska det bli. Kameran får följa förstås.

Och så måste jag bara bjussa på en Tulpankavalkad. Dom är juu så fantastiska. Tulpanerna. Just nu finns dom i massor och det går att få en finfin bukett för en hyfsad peng.

Alltså - det behövs inte så mycket mer än vackra tulpaner för att man ska bli glad :-)

Ha en bra vecka och på återseende!

7 kommentarer:

L8 sa...

My good! Härligt joggat bruden!
Mmmm, tulpaner är verkligen fint!

Husbilsresan sa...

Ojojoj...vad du är duktig!Jag som inte ens varit ut och promenerat idag *skäms*
Vilka underbara tupåanbilder du visar!
Ha det så trevligt i morgon....och vi får väl se resultatet sen?
Kram/Gunn

Där Rosor Aldrig Dör sa...

Ååå jisses vilken lång löptur!! Men det var säker jätteskönt efteråt :)
Underbara tulpan bilder du visar, härligt!

Kram B

Cattis sa...

Hej!

Tittar in på morgonkvisten.

åå så härligt med en lång joggingtur...
Joggade alltid då jag var mindre tung och ond i kroppen.
Men,men nu har jag i allafall tagit en liten morgonprommis med valpen.

Då hon blir äldre kan vi ta ut stegen lite mer :)

Man blir piggare med frisk luft och motion ~ och tulpaner :-)

ha en bra start på veckan
Kram
Cattis

Målargården sa...

Häftig runda du varit ute på. Själv är jag ett "Spinning-freak" och leder ett härligt gäng spinnare två gånger i veckan. Svetten flyter i pölar på golvet efter varje pass. Då mår man bra när man kliver in i dushen och vet att måltiden väntar. Va superkul det verkar vara att få skulptera i lera!...oj, det rimmade!
Jättevackra bilder du tagit på blommorna. Ha så himlans skoj och håll i löpningen! / kram Eva-Mari i Målargården.

Lina sa...

Oj oj oj vad du joggat!! Hade tänkt att skippa träningen ikväll, men jag kanske skall tänka om.... Vad roligt att gå kurs i lera! Din prinsessa var ju super fin!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men jösses....avundas dig som springer.Jag tycker det är så tråkigt så det blir aldrig av....men man kan ju inte göra allt.Jag cyklar ju istället.

Härliga tulpanbilder...

Kram Pernilla