26 maj 2007

Det är mycket nu...

Men alltstå - det blev ju nästan en lika lång bloggpaus som när jag åkte till Samos!! fast jag varit hemma hela veckan! Men... "det-är-mycket-nu".

Dels är det högsäsong på jobbet och nu när kvällarna blivit ljusare går det ju att vara ute fast man kommer hem lite sent och efter minst 8 timmar framför datorn på dagtid blir det automatiskt lite mindre dator för mej hemma, nu när det finns trevliga alternativ på kvällarna. Som att vara ute till exempel... Jag hann iallafall med en lite blogg-vända hos er, kära vänner, i veckan. Man vill ju hänga med :-).

Jag och jobbarkompisen, som vi hälsade på hos tidigare, har skaffat varsin prins! som vi är väldigt förtjusta i. Hennes, Carl-Filip, bor i en glipa i en rabatt och min, Leif, bor på altanen vid ravinen så jag ser honom från fönstret vid diskbänken. Ser ni honom?

Det är lite pluttigt, så jag fixar helt enkelt en "close-up" på Leffe. Det var kärlek vid första ögonkastet... från min sida alltså :-)


Ha en fortsatt skön helg!

7 kommentarer:

Stina sa...

Åh, så mysigt!

Ja, skivorna säljer jag inte. Men jag kan ju spela dem.:-)
Puss

Poppins sa...

Ja, en kyss och du har en riktig prins. Puss, puss

Hem och Lycka sa...

Å vilken snygging (grodan alltså) :-D

Toini sa...

Vilken snygg prins. Nästan lika snygg som min!

=^_^=

Anonym sa...

Jag har också en prins i trädgården men din är så söt! :) Håller med om att det är mycket nu och det är svårt att motivera massor utav datortid. Men ibland regnar det, som det gör här idag och då lockar ju inte trädgården iaf.

♥ Pia... sa...

Haha du är för rolig alltså...först duracell kanin nu en leffe...vad blir det härnäst tro...ha det så gôtt ...PIA

Anonym sa...

Den var riktigt fin!