5 maj 2007

Sverige är fantastiskt - del IV

Jag hängde med maken och tittade på Säter Marathon. Normalt brukar bara jag vara pulibk och han springer, men nu tittade vi båda två (han sprang själv VSM helgen före och vilar fortfarande). Många foton knäpptes, mestadels på löpare, men jag haffade kameran och knäppte lite fina vyer på annat än löparben (som förvisso är helt OK att titta på :-))

En trio med gamla badkar - tjusigt i sin enkelhet!


Hoppas ni har det bra och att ni har en riktigt skön helg!

7 kommentarer:

Lin & Lavendel sa...

Roliga bilder!
Trevlig helg!

♥ Pia... sa...

Så kuliga badkarsbilder du tagit...

Husbilsresan sa...

Mysigt med badkaren i hagen.Snart ska dom nog vändas och bli fyllda med gott vatten åt kossorna. Jag tycker din make gjorde rätt i att bara titta på.....Kan inte vara bra att utsätta sig för något dylikt =)
Ha en skön söndag!Kram!

Anonym sa...

Kul bilder... lite upphetsande (manliga, håriga ben.., hehehehe...hrmpf) och lite kul (uppochnedvända badkar). FINA bilder hursomhelst!

Poppins sa...

Vad som slog mig direkt var att bilderna harmonierade med varandra och när jag tittade en gång till - samma färger! Ben eller badkar, bägge motiven har en viss sträv men oemotståndlig charm! :)

Anonym sa...

Hihi..rolig bild på badkaren! :)

Anonym sa...

Jag åkte förbi kanotstadion i går, var det "dina" badkar som låg där?

"fd Lottas Rum"