31 maj 2007

Dörrsamlingen utökad och bloggpaus igen :-/

Grekland är ett väldigt bra land att vara i om man vill utöka samligen. Av dörrar. Som jag samlar på. Eller... hur var det nu? Ni som varit med ett tag kommer kanske ihåg när jag skrev om mitt dörrsamlande (om inte - här är inlägget) och nu har jag alltså utökat samlingen :-)


De flesta av dessa dörrar ser ganska lika ut, men vid närmare studier finns skillnader. Man kan inte låta bli att fundera. Vad finns bakom? Vad fanns bakom?


...och nu blir det lång bloggpaus igen :-/ Vi drar till fjällen! *sjunger meningen* och där, där finns det ingen ström. Således inget surfande! Förhoppningsvis massor med fina foton med mej hem och något roligt att berättar från fjällets fot. Släpvagnen är packad med virke, i skuffen är det fullt med färg, täckpapp, lecablock, mat och lite kläder och imorrn direkt efter jobbet drar vi.
Enligt väderleksrapporten får vi ju dras med kanonväder hela helgen och början på nästa vecka såg jag. Yyyyeeessss!! Sååå - ha en skön helg alla ni härliga bloggkompisar och på återhörande nästa vecka!

25 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka läckra dörrar. Ska börja spana in dem bättre nästa gång jag är ute och far. Ha en härlig helg i fjällen, kram!

Toini sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Toini sa...

Men det var då värts vad ni reser! :-) Hoppas ni har det bra i stugan och att vädret är toppen. Här har vi haft +31 idag, vilket var skönt.

Kram och Trevlig helg!
=^_^=

Anonym sa...

Oh vad tjusiga dörrar!! Ha en skön helg!

Dubbelörn sa...

Det är fascinerande med dörrar o fönster. Ha det skönt i fjällen!

Kramar

Stina sa...

Härliga dörrar!
Sno Du! hihi...puss

Anonym sa...

Njuter av dina vackra bilder och de spännande dörrarna. Just deras historia gör dem intressanta. Ha en fin tur till fjällen. Låter härligt!

Färjtorp sa...

Väldigt speciella och vackra dörrar!!
Ha det så härligt i fjällen =)

/Johanna

Anonym sa...

Bloggpaus för mig med av ungefär samma anledning. blir skönt med några dagar i stugan utan mediabruset pipande i öronen. *s*

Milly sa...

vilket underbart dörrcollage! Gillar skarpt :)

Milly sa...

ps. hoppas det är ok att jag länkar till dig och dina fina blogg?

Lotten sa...

Vilka härliga dörrar! Ja, man kan samla på vad som helst ;-)

Ha det så trevligt i fjällen!

Anna sa...

Jättevackra dörrar.

Ha det fint i fjällen - låter härligt!

Kram
Anna

Anonym sa...

Underbart vackra dörrar!! Förstår att du samlar! :)
Fjällen minsann! Hoppas ni får det jätte härligt!! :) Trevlig resa!
kram

Hem och Lycka sa...

Trevlig resa!! Underbara dörrar, tar gärna en sådan ;-)

Poppins sa...

Nä, vad kul. Jag gillar också dörrar och har börjat så smått med min samling.
Ha det så bra i fjällen. Hoppas inte myggen har vaknat än.

n o r d i n g å r d e n sa...

Såna otroligt vackra dörrar och foton!!! De är ju verkligen smycken i sig! Jag älskar också dörrar, det är svårt att gå förbi en snygg dörr utan att inte fota den!! Jag minns ditt gamla inlägg om dörrar, tror jag skrev då också att jag också älskade dörrar... Signe på Design har ju också dörrtema nu... Urläckert dörrcollage har du gjort!! Ha det bra i fjällen och en bra ny solig vecka!! Mari.

Anonym sa...

Förstår ditt samlande till fullo, själv samlar jag på hus.....helst Sekelskiftes. Det är snyggt med dörrar jag gillar pardörrar skarpt!

Anonym sa...

Härliga dörrar! Vilken rolig sparform.. *skratt* Ha en trevlig fjälltripp!

Skatan sa...

Hej! Så fint du har det på din blogg...hit kommer jag tillbaka : )

Mia sa...

Herlige dører, og så flotte bilder av dem. Deilig også med fjelltur. Håper du koser deg masse og har nyyydelig vær.

Maria sa...

Vilka vackra dörrar... och vilken mysig blogg..vad fint med text skrivet lite över bilderna..
Kommer åter..

♥ Pia... sa...

hej fina dörrar ..allihopa...PIA

Anonym sa...

Underbara dörrbilder! Det är ju så vackert med dörrar! :)

Minna Mercke Schmidt sa...

Älskar din dörrsamling! Har faktiskt en som kanske platsar... fast de nsitten inte på ngt hus längre.. : ) Återkommer.