4 maj 2009

Kreativitet i vårsolen

Nu har jag gått och ruvat länge nog. Jag har varit sugen att måla något på insidan av dörren till gästrummet ända sedan jag fixade iordning rummet. Någon slags kurbitsfilur var önskemålet.


Å nu har det äntligen blivit av. Först testade jag på insidan av den andra dörren i uthuset. Där finns nu två lite klumpiga och kluddiga kurbitsar. Sen klippte jag till och målade den här. Och kan ni tänka. Jag blev hyfsat nöjd. Visst är det kul? När man åstadkommer nå't och blir nöjd :-)






11 kommentarer:

Ingrid sa...

Det blev jättefint, vad duktig du är.

~Livet i byn

mitt skärgårdsliv sa...

Men så fint, lite speciellt hade nog inte kommit på en sån fin ide! Ha en bra vecka!

Nettan sa...

Vad duktig du är, på frihand dessutom !
Bra jobbat =0)

Kram Nettan

Karin sa...

Supersnyggt! Du är verkligen kreativ. :)

Kram Karin

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker att du kan vara super nöjd. Tycker att den blev jätte fin.

Ha det bra!
Ullis

Målargården sa...

Den blev verkligen jättebra, stilren och fin. Bor man i kurbitsland så gör man. Kul tycker jag att det börjar komma igen i inredning och design. Ha en bra vecka/ Kram Eva-Mari

Toini sa...

Vad fint det blev. Passar ju perfekt på dörren där.

Kram till dej och maken

spetsar och änglar sa...

Så fint det blev!
Ser riktigt mysigt ut i gästrummet!

Kram
Heléne

Gnistrande snö sa...

Otroligt fin kurbitsmålning, djupt imponerande.

Ha en underbar vårhelg!

Kram
Katarina

linnea-maria sa...

Uj uj! Vad snyggt! Kurbitsen är jättefin och personlig. Ha en fin helg /linnea-maria

Tina sa...

Oj så fint du har gjort, verkligen dekorativt! Vad duktig du är. Trevlig helg. Kram Tina