7 jan. 2007

Vill ha...


När vi byggde hörnskåpet till köket och kämde in lilla tjock-TV:n ville jag ha en bra radio i hyllan också. Vi lyssnar mycket på radio. Drömmen är en "Model One" från Tivoli Audio (ovan). Det "bidde" ingen sån den gången utan en kombimodell av radio och DVD-spelare. Nu har den börjat krångla, så nu har återigen drömmarna om en Model One gjort sig påminda.

Dessutom är jag sugen på en klockradio till sovrummet från Tivoli Audio.

Vill ha, vill ha, vill ha... men dyrt... Jag måste börja spara.

Bilderna från www.tivoliaudio.se

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har läst din blogg ett tag och tycker den är jättefin och inspirerande . Jag har precis startat min blogg som ska handla om inredning,hemmet,och det som sätter guldkant på tillvaron.
Välkommen att titta in!
Tina/

Anonym sa...

Kul att jag hittat hit! Jag håller verkligen med Tina om att din blogg är jättefin & inspirerande! I´ll be back :)

Anonym sa...

Tack snälla ni och hjärtligt välkomna tillbaka!

Malin sa...

Jag har en sådan radio i köket, mycket bra ljud och väldigt snygg!

Unknown sa...

Bagaren och Kocken säljer Tivoli Audio till bra pris. Stort sortiment på webben och i butiken i Göteborg.
www.bagarenochkocken.se