31 juli 2007

Det blir en tur genom Sverige

Såja, nu är strax lilla husvagnen packad! Vi tar en tur genom gamla Svedala :-) Vädergudarna har lovat att vara på vår sida och vi tror förstås på gudarna. Inte så mycket tid för bloggen idag men jag passar på att fundera lite på utmaningen från Signe och ber att få återkomma efter Sverigeresan :-)

Nu börjar det kännas ganska klart med köksträdgården och här bjuder jag på några bilder. Planeringarna får vänta tills nästa år - men nu är det iallafall förberett!

Ha en wonderful vecka!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för att vädergudarna inte har skojat med er. Trevlig resa!

Anna sa...

Oj, så snyggt ni har gjort. Och stort, du måste verkligen ha gröna fingrar. Jag har sagt åt vädergubbarna att skärpa till sig under er resa så ha det riktigt gott!

Kram

Helena sa...

Vilken jätte fin sida du har! Håller på att göra en egen vilket inte visade sig vara så lätt! Tycker också om trädgård, inredning och speciellt keramik. Titta gärna in på min sida, även om det kanske inte hänt så mycket än. Ska försöka få in fler kort från vår trädgård som jag älskar.
Ha det gott! Helena

♥Linda♥ sa...

Ha en underbar resa så håller jag tummarna att ni får fint väder :-)
Kram Linda

Anonym sa...

Ha en fin resa! Din köksträdgård ser jättefin ut... Kram!

Hem och Lycka sa...

Ah, vad mysigt ni kommer att ha det, ha det så skönt!

Anonym sa...

Åh vilken härlig köksträdgård! Ha det så skönt på semesterturen! :)

Mia sa...

Herlige bilder fra kjøkkenhagen, den kommer til å bli sååå fin neste år, bare gled deg... Kos dere så masse på turen, jeg skal også ut på tur på fredag og blir borte en stund... Vi får håpe på fint vær, både der du er og der jeg er!

www.nestorforlag.se sa...

kikar in...fin blogg du har..

Anonym sa...

Så snyggt!Det blir till att grunna på vad som skall sås och odlas då under vintern. Hoppas få se mera bilder från din köksträdgård nästa år...

n o r d i n g å r d e n sa...

Wow vilken köksträdgård!! Så vackert, vilket jobb ni lagt ned, där kommer mycket att gro till nästa år ser jag... ha en riktigt skön husvagnssemester!! Mari.

W&W form sa...

oj, vilken skillnad. Vad kul med både för och efterbilder. Du är duktig du.
kram

LISEN sa...

Åh, så fint! Och tänk nästa sommar...! Väldigt inspirerande!! Hoppas ni får en härlig resa!!

Lella sa...

Ni måste ha jobbat hårt! Ser jättefint ut och kul att kunna plantera direkt nästa år. Ha en härlig semester :o)

Lina Gardelid sa...

Hej!
Känner mig lite fräck som frågar såhär men...
Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig med att tipsa mig om butiker du känner till där mina KrejsiKards skulle passa?
Har ett inlägg där jag undrar...
Hade blivit SUPERglad om du vill hjälpa mig!
Kram Lina på gården

Birgittas minnen sa...

Det blev verkligen stiligt i din köksträdgård, jag fastnade för armeringsjärnet, förstås, med de otroligt snygga röda knopparna. Kram och hoppas du haft en skön semester.

Anonym sa...

Oj vad fint ni har gjort! Du måste verkligen ha känsla för det där. Ha en trevlig resa! :)