27 apr. 2007

Jag har sett den förr...


Jag såg den för några veckor sedan - filtduken - och blev lite kär, men köpte den inte. Idag såg jag den igen, blev lite kär och köpte den *leer stort och dansar lite*.
Den fanns även i grönt, som är en stoor färg för mig just nu, men jag köpte den svarta. Jag är inte riktigt säker på vart den ska få bo. Det kan bli på bordet som ovan, men den kanske hamnar på nå´n vägg eller så. Det återstår att se.
Nu ska jag ta fredagskväll, en kopp kaffe och kolla lite på "Vad kvinnor vill ha" med Mel Gibson på TV.
Ha en sköööön fredagskväll och på återhörande!
Uppdaterat: Några av er har frågat vart jag köpt den och jag har köpt den på DUKA... minsann!

12 kommentarer:

Poppins sa...

Supercharmig! Trevlig TV-kväll.
Kram.

Eva Agnes sa...

Trevlig fredagkväll och snygg svart duk.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Var hittade du duken, vill också ha.
Ska till Stockholm över sista april och 1 maj, kanske jag hinner shoppa lite, efter jag varit barnvakt åt Otis:-)

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja men den var väl bara för häftig! Och så snyggt med bokstödet och hästen där i bakgrunden! Ha en mysig valborgshelg önskar Mari.

Mina prylar sa...

Var köpte du den, den var fin! Håller med dej om att grönt är skönt!;)

Nu ska jag koka morronkaffe, har precis vaknat..Ha en bra helg!

Anonym sa...

Gillar den skarpt. Har sett den någonstans förut jag med, och den är så härlig. I grönt säger du.. hmm nu blev jag sugen, letar ju efter det. =)

Anonym sa...

Blev lite kär i duken jag med faktiskt...Gillade det grova men samtidigt snirkliga....

Anonym sa...

Tack för din snälla kommentar hos mej!!! Du har också slagit till och köpt filtduken, visst är den fin jag har också en och den har legat på köksbordet ett tag....men nu har den hamnat på väggen...har den som dekoration...!
Ha det gott!
Kram tina :)

Anonym sa...

Roligt! Jag har också precis köpt denna filtduk i svart. Jag hängde upp min för fönstret i badrummet (som typ insynsskydd...) Blev fint och ombonat, kanske måste visa bilder på min blogg imorgon?? Dessutom äger jag också en likadan svart häst som jag ser på den andra bilden.... hahahaha... liknande smaker eller.... Tänker länka till dig från min blogg, hoppas det är ok!!

♥ Pia... sa...

Men den var häftig...Så fint golv ...PIA

Lella sa...

Förstår att du blev kär, den är jättefin och annorlunda!

Anonym sa...

Kungsängsliljan är ju jättefin, jag älskar gjutjärn!