15 apr. 2007

Sommar i april...

Vilken helg!! Temperaturmässigt alltså. Igår hade vi sommarvärme och det ser inte sämre ut idag - just nu (kl är 10.45) är det +15 grader i skuggan. Härliga tider:-)

Trots detta sitter jag fortfarande inomhus. Saken är den att en av makens löparkompisar just nu springer Paris Marathon och loppet direktsänds på TV och vi tittar. Å eftersom jag är tjej och kan göra fler saker samtidigt *blink, blink* så passar jag på att blogga lite.

Igår "donade" jag i vårt uterum så nu är det användarvänligt igen efter vintervilan. Det ser jag som ett säkert vårtecken.

Nä, nu går dom snart i mål och jag ska gå ut i sommarvärmen. Eventuellt hinner jag med ett besök i härliga Bäsna Trädgård som den här helgen har pelargontema. Om så blir fallet räknar jag också med att ta kameran med mej :-)

Ha en skön söndag!

7 kommentarer:

Anna sa...

Hej på dej! Om du tar dig till Bäsna idag så hoppas jag du gör riktiga fynd. Själv hinner jag inte dit, tyvärr. Jag har lagt ut en bild idag på en onamnad pelargon, har du en aning om vilken det är?

Ha det härligt i sommarvärmen.

Anonym sa...

Väntar med spänning på pellisbilder...

Toini sa...

Såg att vi har samma hjärtan som hänger på väggen.

Vad fint det var, som alltid!

Kram

=^_^=

Anonym sa...

Åå, vilka fina bilder du visar!
Kram

Husbilsresan sa...

Vilket härligt uterum du har.Fint med dom blå detaljerna mot den vitlaserade väggen.Och "hjärtana på tråd" var också jätteläckra.

Ha D!

n o r d i n g å r d e n sa...

Å så underbart fint det ser ut i ditt uterum!!! Det andas sommar! Hade velat sett pellisarna i Bäsna trädgård i helgen men var bortrest... men dit ska jag i af en gång i sommar eftersom jag aldrig varit där!! Ser fram emot flera bilder från din vackra veranda !?! Och Pellisar! Mari.

Stina sa...

Fina bilder, vännen. Kram Stina