5 mars 2007

Betong

Vi närmar oss våren med stormsteg och jag tänker blommor och trädgård mer och mer för varje dag. Vår trädgård skall genomgå någon slags förvandling till sommaren är det tänkt *sneglar snett uppåt och ler drömmande*.

Surfade in hos Emma på Emmas ute och Inne häromdagen och hittade form4element. form4element består av Yvonne Franzén och Roger Ehrlich och dom pysslar i huvudsak med form för trädgården och betong är deras favoritmaterial. På deras hemsida finns massor med snyggt. Titta bara här.... Ännu mer inspiration. :-)



Bilderna från http://www.form4element.se är publicerade med skriftligt tillstånd.

11 kommentarer:

Lavendel & Romantik sa...

Vilka mysiga betongsaker du visat....:-) kram/Majsan

n o r d i n g å r d e n sa...

Helläckert! Jag har ett sånt fat gjort av rabarberblad, längtar till våren-då tar jag fram det igen! Betong är vackert!!
Tack för fina bilder!

Mari.

Anonym sa...

Fina bilder! Det är många som är inne på trädgård nu! Jag som brukar älska trädgård har inte kommit så långt i dom tankarna än..kan ju bero på att vi har lång vinter där jag bor...jag har inte "vaknat" ur idet än. :)

Blommiga Karin sa...

Läckra bilder på fina betongsaker!
Fick ett litet betong rabarberblad från Lottas trädgård i höstas=)
Skulle kunna tänka mig en betong ho också./Karin

Lavendel & Romantik sa...

Tack du. Du får väl låna mina då Kram/Majsan

Lavendel & Romantik sa...

Tack du. Du får väl låna mina då Kram/Majsan

hulukvarn sa...

Hej Hej! åh, våren är på väg!!
jag har en utmaning till dig hos mig, hoppas du antar den!!

Interiørhuset sa...

Så masse vakre ting...mange av de tingene skulle jeg gjerne ha hatt i min hage ja. Vi har stor tomt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den. så det er flott å få så masse inspirasjon som det du gir meg her i dag.

Anonym sa...

Hej igen! Jag har utmanat dig på min sida! Hoppas att du har tid och lust! Titta in får du se! Kram

Anonym sa...

Hamnade här av en slump och bokmärkte sidan direkt! Åh vad fint!

Annika Christensen sa...

Betong är så fint fast jag blir liksom aldrigk färdig att göra själv. En mästare på betong är Carina på Trägårdsdrömmar titta in där får du se. Finns länk hos mig.
Ha det gott
Annika