4 mars 2007

Söndagsståhej

Så har vi då "gjort IKEA" idag - jag och brorsdottern. Vi kom hem med full bil! Nöjd tjej? Jojomensan! Vi hann även skruva ihop några av möblerna och fixa lite med hennes rum - men imorrn är det skoldax igen, så vi fick hejda oss lite. Nu får hon och hennes far fortsätta lite under veckan så kommer faster tillbaka lite senare. Med mej hem fick jag tyg som jag ska sy kuddar och gardiner av.

Så länge delar jag med mej bilder av en tavla som jag är så förtjust i. Målad av Lillan Michelin och som jag föll pladask för. Den gör sej sååå bra hemma hos mej! *ler nöjt*


Hoppas ni alla får en riktigt skön vecka!

5 kommentarer:

Anonym sa...

IKEA kan aldrig blir fel! *ler* Vi var förbi där för en vecka sedan och köpte bla lite lampor till nyrenoverade tvättstugan.

Karin sa...

Så trevligt det låter! Måste också ta mig till Ikea snart. Jättefin tavla. Hoppas du får en bra vecka du med...

Anonym sa...

Vad roligt att ni fick med er en massa saker från Ikea! Det fick nämligen inte jag igår.. Eller inte den saken som var tanken med besöket.. Alla hyllor var slut. Jag lovar. helst sjukt. Aja..
Det gör ju att man har en anledning och snart åka dit igen! Muahaha..
Tavlan var jättesöt!! :)
kram

Anonym sa...

Vicken söt tavla ! vart har du hittat den::-)

fin blogg du har

Anonym sa...

Hej hej!
Hittade in på din blogg och såg då denna litografi, det är min mamma som gjort den. Den heter "Rysk docka". Hon har en hemsida som jag har hand om, www.lillan.nu. Maila gärna din vanliga postadress så ska jag skicka dig några konstkort som Lillan gjort.

Bästa hälsningar Linda Michelin
linda.michelin(o)comhem.se